Uusi jäsen Marjo

10 vuotta 6 kuukautta sitten #721 : nikita
Hei kaikki Rytköset!

Löysin tämän sivun sattumalta... Rekisteröidyin tietenkin heti.
Lueskelin ja huomasin, että siskoni espanjasta oli jo kirjoitellut tänne.

Olen siis Kaarlo Rytkösen (synt 1926) Iisalmesta; nuorin tytär.

Poikani teki minusta viime kesänä mummon 43-vuotiaana.
Olen ollut myös naimisissa Rytkösen kanssa(ed. yhd.)

Kysyisinkin tietääkö kukaan Maaningan Rytkösistä???? Esim. Paavo Johannes Rytkönen (synt. 1942)
Muuta tietoa meillä ei ole. Siskot ovat Aino ja Annikki Rytkönen.

Toivottavasti joku osaa vastata kipeään kysymykseen?!
Sähköpostiosoitteeni pitäisi näkyä....

Hymyilevin terveisin

Marjo (tietenkin Jari)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

10 vuotta 5 kuukautta sitten #722 : anttu
Hei Marjo!
Olen henkilö,Antero Rytkönen, joka pitää yllä sukuseuran puolesta sukututkimustiedostoa. Kuten varmaan sukuseuran sivuilta huomasit, meillä ilmestyi sukukirja kaksi vuotta sitten. Siinä on melko hyvin mm. Maaningan alueen rytköset 1800-luvun loppuun, mutta 1900-luku on vaihtelevan puutteellinen. Viimeksi mainitulta jaksolta tarvitaan henkilöiden antamat ja julkaisuluvalla vahvistetut perhetiedot. Jotkut eivät ole halunneet tai vaivautuneet niitä kaivemelemaan ja pääsääntöisesti emme ole osanneet niitä kysyä. Sukukirjan ilmestymisen jälkeen olen saanut lisätietoja, jotka on kirjattu sukututkimustiedostoon. Paavo Johannes Rytkönen ei löydy tiedostosta ainakaan näillä tiedoilla. Hän lienee vielä elossa. Häneltä varmaan saa tarkemman syntymäajan, millä kylällä vanhemmat asuivat ja vanhempien syntymäaika ja paikka tiedot. Voin myös tiedustella Pavolta itseltään, jos saan puhelinnumeron tai osoitteen. Sähköpostitse henkilön yksilöityjä tietoja 1900-luvulta voi lähettää suoraan sähköpostiosoitteeseeni joka löytyy sukusivuita.
Terveisin  Anttu.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Toteutus: Kunena foorumi