Emil Rytkösen sukua

6 vuotta 3 kuukautta sitten #5878 : Merja-Marjaana
Hei,
Olen ylläolevan tyttären tytär ja haluaisimme lasten kanssa tietoa suvusta vaan en löydä.Monesti olen etsinyt.Äitini pitkälle edennyt muistisairaus estää kertomisen.
Emil on asunut Kannonkoskella vaimonaan Edla Amanda Rytkönen os.Kuula.Lapsia Paavo,Sirkka Anneli  s.1934 ja Matti.
Edla Amanda oli susittu kuppari ja ns kansanparantajana,Emil kävi talojen töissä,en tarkoin tiedä minkälaisissa.

Paavo muutti Helsinkiin ,ei lapsia,Sirkalla tytär ja poika,Matilla tytär.Sisaruksista Sirkka on elossa.

Olisimme kovin kiitollisia jos joku voisi auttaa.Mieluiten sähköpostilla.

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

4 vuotta 10 kuukautta sitten #5929 : Kuppareedla
Niin tuosta Emilin ja/tai Edlan puolen sisaruksista lapsineen, vanhemmista yms.tietoa kaivattaisiin :)

2 vuotta 7 kuukautta sitten #5971 : iia_retriikka
Hei!

Olen Matti Rytkösen tyttären tytär. Äitini nimi on Tuula. Jotkut nimet kuulostavat tutulta

2 vuotta 6 kuukautta sitten #5972 : anttu
Hei !
Uudehkoa tietoa suvustanne on hieman saatu. Kun tietoihin liittyy myös eläviä, siis tietosuojan piiriin kuluvia, emme voi lähettää niitä tällä yleisellä palstalla. Jos lähetät oman sähköpostiosoitteesi  vaikka Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. osoitteeseen, lähetämme mitä on tiedossa.
Keväisin terveisin Anttu

Toteutus: Kunena foorumi