Kiuruveden Rytköset

6 vuotta 6 kuukautta sitten #5872 : uhk
Hei!

Etsin Rytkösiä, jotka ovat lähtöisin Kiuruvedeltä, Remeskylästä.

Minulla on tiedot isoisovanhemmistani:

- Juho Heikki (Johan Henrik) Lassinpoika Rytkönen s. 15.3.1875 Kiuruvesti

- Kaisa Reeta Sampontytär Rytkönen (s. Myllylä) s. 30.11.1871 Pyhäjärvi.

Heillä oli neljä lasta (Wilho Alfred s. 1898, Juho Adolf s. 1901, Kaisa Stiina 1905 ja Helga Maria s. 1908).

Näistä nuorin, Helga Maria, on äidinäitini. Hän synnytti 20-vuotiaana ensimmäisen ja ainoan lapsensa eli äitini ja kuoli.

Olen siis kiinnostunut tästä Rytkösten sukuhaarasta. Onko äidinäitini sisarusten jälkeläisiä tällä keskustelufoorumilla ja tässä sukuseurassa.

Terveisin Ulla-Helena Kapiala

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

6 vuotta 6 kuukautta sitten #5873 : anttu
Hei!
Suvun jäseniltä ei näytä tulleen tietoja, ehkä eivät ole vierraillet palstalla. Voisin lähettää sukutiedostosta pätkän, jossa selviää mitä sukuseuran tiedostoon on saatu koottua. Juho Heikin jälkeläiset näyttää olevan rohkeita muuttamaan työn perässä ja näin ne on hajaantunut jopa maan rajojen ulkopuolelle. Toivoisin, että kerrot oman sähköpostiosoitteesi jolle tiedot voin lähettää. Jospa niistä olisi apua sukuyhteyksien etsinnälle. Nykyisen tietosuojajärjästelmän tähden en mielelläni lähetä niitä tällä yleisellä foorumilla kun ne sisältää alle sata vuotta vanhoja tietoja. Ei niistä tietenkään paljon saa irti, mutta sukututkimuksessa pienetkin vinkit voi tuoda ahaa-elämyksiä.
Keväisin terveisin Anttu

4 kuukautta 2 viikkoa sitten #5992 : Rytkönen11
Kyllä Remeskylän Rytkösiä löytyy elossa minun lisäkseni seitsemän sisarusta T:Hannu Rytkönen

Toteutus: Kunena foorumi