Augusti Rytkönen synt. 21.7.1873

12 vuotta 4 kuukautta sitten #417 : IlkkaR
Nimi :  Raili S. Laurikainen os. Rytkönen, Jyväskylä
Löytyi :  Hakumoottori

Viesti :  Olen Yrjö Mikael Rytkösen tytär. Onko mahdollisesti jo jotain olemassa olevaa faktaa keihin Rytkösiin kuulun. Yrjö Mikael synt.Iisalmessa 14.01.1913. Hänen isänsä Augusti Rytkönen synt. 21.7.1873 ja äitinsä Anna os. Karjalainen synt. 31.1.1878. Asuneet Porosuon Peltoniemellä, Hauklammella. Tämän pidemmälle ei ole tietoja.

30. maaliskuuta 2006 19:45:44

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

12 vuotta 4 kuukautta sitten #418 : IlkkaR
Nimi :  Antero

Viesti :  Hei Raili Laurikainen
Kyllä tietoja löytyy aina 1500- luvulle. Suku kuuluu ryhmityksessämme ns. Leppälahden ryhmään, jossa kiertokulku on Joroinen, Pielavesi, Leppälahti ja August (Aku). Akulla on 7 lasta, joista Yrjö on nuorin. Osalta Yrjön sisaruksista on myös perhetietoja (vaimo ja lapset), mutta ei Yrjön kohdalta. Aku oli varmaan ensin Laguksen (Hirvensalo) alustalaisena, koska toiseksi vanhimman pojan kummeina on agronomi tytärineen. Tarkempia tietoja voisimme vaihtaa suoraan omille osoitteille.
Antero R.

31. maaliskuuta 2006 8:53:43

3 vuotta 1 kuukausi sitten #5965 : terhi-annikki
Parempi myöhään.. Harvakseltaan olen lukenut sukusivuja, mutta taidamme olla Railin kanssa ihan läheisesti sukua. Olen Yrjön veljen Erkki Vilhon pojan Urhon tytär. Taisitte olla Urhon kanssa serkkuja. He asuivat Kokkolassa. Urhosta ja Erkistä minulla on lisätietoja lähiajoilta, jos kiinnostaa voi laittaa sähköpostia.

Toteutus: Kunena foorumi