Nykyiset Oulun Rytköset

15 vuotta 5 kuukautta sitten - 8 vuotta 10 kuukautta sitten #155 : pasi.rytkonen
Tervehdys kaikkille Rytkösille. Olen vastikään kiinnostunut pienimuotoiseen sukuselvitykseen ja näyttää että tökkää alkumetrillä. Olisiko kenelläkään tietoa mistä päin suomea isovanhempani ovat kenties saapuneet Oulun seudulle ja mistä suunnasta kannattaisi lähteä tietoa hakemaan.

Pasi Rytkönen
Oulu

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

15 vuotta 4 kuukautta sitten #157 : anttu.rytkonen
Hei Pasi!
Kyllä Oulun Rytköset ovat pääosin tulleet Savosta, mutta muitakin mahdollisuuksia on. Onko sinulla tiedossa isoisäsi syntymäaika, niin voisin katsoa onko hän jo tallennetuissa tiedoissa. Pelkän nimen perusteella on vaikea hakea kun ei tiedä edes mistä ikäluokasta on kyse.
Terveisin Anttu :)

13 vuotta 6 kuukautta sitten #273 : Matti

Tervehdys kaikkille Rytkösille. Olen vastikään kiinnostunut pienimuotoiseen sukuselvitykseen ja näyttää että tökkää alkumetrillä. Olisiko kenelläkään tietoa mistä päin suomea isovanhempani ovat kenties saapuneet Oulun seudulle ja mistä suunnasta kannattaisi lähteä tietoa hakemaan.
Isäni on nimeltään Jouko Juhani Rytkönen ja isoisäni Alpo Rytkönen, naimisissa Laina Rytkösen (os. Honkanen) Haukiputaalta.

Pasi Rytkönen
Oulu

Terve Pasi!

Timo Rytkönen (Isäsi serkku) on tehnyt hyvin kattavan sukututkimuksen meidän sukujuurista.
Timo asuu nykyisin turussa ja sun kannattaisi etsiä sen puh.nro esiin, niin saat sieltä tiedot meidän suvusta aina 1500-luvulle saakka.

Toivo Rytkönen on minun isoisä ja sinun isoisäsi veli ja minun isä on Keijo Rytkönen.

Matti Rytkönen
Joensuu

13 vuotta 6 kuukautta sitten #274 : voyager
Moi Pasi
Käyppäs haastatelemassa Toivo Rytköstä Rajakylästä.Luulen että vyyhti lähtee purkautumaan sitäkin kautta.Timon puh.numeron saat multa, kun annat sähköposti osoiteesi.
Keijo Rytkönen Susirajalta. Ps. Empä ole nähnyt Pasi poikaa kuin vauvana...

11 vuotta 2 viikkoa sitten - 11 vuotta 2 viikkoa sitten #724 : Elina
Hei!

Tekstisi oli jo vanha enkä tiedä käytkö täällä enään.

Isovanhempasi ovat myös minun mummini ja pappani, isäni on Juha Rytkönen. Olen hukannut Tuula Mikkosen numeron enkä ole enään voinut olla teihin yhteydessä, toivottavasti näet vielä viestini.

Terveisin, Elina Rytkönen (nyk. Karjala).

10 vuotta 3 kuukautta sitten - 8 vuotta 3 kuukautta sitten #824 : jussi1
Vastaan Pasi Rytköselle Ouluun: Alpo Rytkösen vanhemmat:Väinö Aleksanteri Rytkönen s.29.03.1894 Vieremä,Salahmin kylä (Iisalmi), kuoli 08.03.1949 Haukipudas ja hänen vaimonsa Ida Emilia; e.Fröjd s.19.11.1901 Oulujoki.k.1985 Oulu
Isoisälläsi Alpolla oli sisarukset :Lempi "Airi" Aura s.01.12.1922 Oulujoki  ,Pentti Sulo s.29.09.1924  ,Toivo Erik s.20.01.1930 Oulu k.15.7.2008,Asta Marjatta s.13.07.1935 Haukipudas (asuu Ruotsissa)Tauno Veijo s.03.07.1939 H-pudas k.,Aune Sinikka Anneli s.24.02.1941 Oulu sekä Anja Emilia s.20.06.1943 Haukipudas

Väinön perheestä löytyy kuva Facebook-sivulta : Me Rytköset
Väinö muutti Kiuruvedeltä Ouluun 1922 ja 1931 Haukiputaalle
Väinö Aleksanterin äiti: Hilma Maria Rytkönen s.27.01.1871 Iisalmi Valkeamäki 8
Myös Ida Emilia Rytkösen (os.Fröjd) isä Kalle Fredrik Fröjd s.28.09.1879 oli Iisalmesta ja muutti Ouluun 1900.
Ida Emilian äiti Ida Serafia os.Laitinen s.03.09.1881 Oulu k.06.11.1961 Oulu

Väinö R työskenteli sahatyömiehenä Martinniemessä Haukiputaalla.

Toteutus: Kunena foorumi