Vanhan vieraskirjan viestit

19 years 1 month ago #360 by IlkkaR
Nimi :  Pirkko Anna Amnell, Helsinki
Kotisivu :  Anna Amnellin kotisivut
Löytyi :  Kunhan surffailin

Viesti :  Hei sukulaiset!
Olen Pielaveden Rytkösten jälkeläinen. Suksimestari Jaakko Rytkönen (Runni- Ruotaanmäki- Korppisenranta) oli äitini Anna Kolehmaisen (synt.1910)isä.
Uusin kirjani "Kyynärän mittainen tyttö" (nimellä Anna Amnell)ilmestyi syyskuussa 2004. Varmaankin löydätte sen lähikirjastostanne nuortenosastolta. Se kertoo 1500-luvusta, jolloin esivanhempamme olivat jo Pielavedellä. Kirja ei kerro Rytkösistä, mutta siinä esiintyy mm Kustaa Vaasa, joka vaikutti paljon Rytköstenkin kohtaloihin.
Antero, voin auttaa sukukirjan teossa, mm oikoluvussa!
Terveisin Pirkko

7. marraskuuta 2004 12:01:15
The topic has been locked.
19 years 1 month ago #361 by IlkkaR
Nimi :  Tanja Rytkönen, Iisalmi

Viesti :  Heippa!
Iisalmesta kotoisin (v.-81 synt.),opiskelen nyt Kuopion lääkiksessä kolmatta vuotta. Isukki Alpo Rytkönen, Lappetelästä,ukki Paavo Rytkönen ja mummi Lyyli Rytkönen (o.s Jääskeläinen).

17. marraskuuta 2004 19:56:11
19 years 1 month ago #362 by IlkkaR
Nimi :  Virpi Repo, Kuopio

Viesti :  Hei;kunhan surffailin netisssä ja etsin tietoa jos voisin autaa isääni alkoholiongelmissa joka on sukuaan Rytkönen ja asuu Kuopiossa näinä aikoina olisi kiva jos muut Rytköset kertoisivat miten heillä eletään!

27. marraskuuta 2004 22:06:25
19 years 1 month ago #363 by IlkkaR
Nimi :  Tarja Eskonheimo, Mäntsälä

Viesti :  Hei vaan mahdolliset Kusti ja Anna (o.s.Tossavainen)Rytkösen sukulaiset.Oma isoäitini oli heidän Edla-tyttärensä ja muita lapsia oli (Annan ed.aviol.)Karle Rönkä/Lammassalo,Lyyli Maria,Seeta,Stiina Kaisa ja Hilma/Pielavesi tai Panka syntyjään.

28. marraskuuta 2004 22:58:17
19 years 1 month ago #364 by IlkkaR
Nimi :  Hannu Rytkönen, Helsinki
Kotisivu :  Omat sivut
Löytyi :  Hakumoottori

Viesti :  Moi serkut! ;)
Itse olen Rytkönen Iisalmesta ja asustelen tällä hetkellä Helsingissä opiskellen ohjelmistotekniikkaa. Suku kotoisin Rytkyn kylästä Kiuruvedeltä. Hyvää talven jatkoa!

2. joulukuuta 2004 18:53:37
19 years 1 month ago #365 by IlkkaR
Nimi :  rytkönen paavo, vaasa

Viesti :  PIRKKO ANNA AMNELL.minua kiinnostaa mainitsemasi vaasan perustajan KUSTAA VAASAN vaikutus RYTKÖSTEN kohtaloihin.ensinnäkin koska ole pesun kestävä RYTKÖNEN ja toisaalta vaasalainen. ole kiltti ja vastaa, jos tiedät, mitä lähdekirjallisuutta minun tulee etsiä. etukäteen kiittäen paavo rytkönen vaasa.

3. joulukuuta 2004 19:25:34