Vanhan vieraskirjan viestit

19 years 1 month ago #354 by IlkkaR
Nimi :  Seppo Rytkönen, Vantaa

Viesti :  Tervehdys! Isoisäni Heikki (Henrik) Leander Rytkönen oli lähtöisin Joroisista, josta muutti Kotkaan vuosisadan alussa. Onko kenelläkään tietoa näistä Joroisten Rytkösistä ?
Tiedon tästä nettisivusta sain kirjeestä joka oli lähetetty tädilleni Kerttu Rytköselle Kotkaan ennen tuota Järvenpäässä ollutta tapaamista.

23. maaliskuuta 2004 18:03:57
The topic has been locked.
19 years 1 month ago #355 by IlkkaR
Nimi :  Terhi Malmi o.s. Rytkönen, Tampere
Löytyi :  Hakumoottori

Viesti :  Hei Rytköset! Kivat sivut, varsinkin tuo alkukuva sävähdytti - tuntui jotenkin kotoisalta. Ukkini (1903-84) oli Erkki Vilho, joka muutti Iisalmen tienoilta Pohjanmaalle 20-luvulla mummoni Hilman (Ruuskanen, 04-84) kanssa. Erkin veli oli Kusti. Erkin poika, siis isäni, Urho Aukusti (1930-) asuu Kokkolassa. Mahdankohan löytää näin juureni? ISO-MOI!!

8. huhtikuuta 2004 14:15:12
19 years 1 month ago #356 by IlkkaR
Nimi :  Anne ?lander, Pori
Löytyi :  Kunhan surffailin

Viesti :  Terveisiä Satakunnasta! Oon minä oekeesti savolaenen vuan leevän perässä tänne länsrannalle jootuna. Joka tappaaksessa ihan aekoo tappaaksen likkaelin näellä sivuilla ja yhen äkin kahtelin ukin kuvvoo! ?lanterin Akua. Mikä lie linkki Rytkösiin? En tiijä. Vuan Puaslahti on tuttu. Ja Alapiha. Oon siellä pikkusena tyttönä käänäkii. Kaanista kesän jatkoo!

6. heinäkuuta 2004 5:08:34
19 years 1 month ago #357 by IlkkaR
Nimi :  Zenkner Leena

Viesti :  Olisin antanut ja toivottavasti saanut tietoja esivanhemmistani joita on useammassa haarassa.rekistöröityminen ei minulta onnistunut,apua!Miten saa yhteyden Antero Rytköseen?

11. elokuuta 2004 19:57:23
19 years 1 month ago #358 by IlkkaR
Nimi :  Anne, helsinki/hlinna

Viesti :  Mielenkiintoiset sivut.Tuleva sukuni on Rytkösiä savosta.Taidanpa käydä tutkimassa omaakin sukuani;Savolaisia hämeestä.

8. syyskuuta 2004 12:28:31
19 years 1 month ago #359 by IlkkaR
Nimi :  Liisa Rytkönen, Nilsiä

Viesti :  Hei!

Olen Pielaveden Rytkösiä. Isäni oli Paavo ja ukkini myös Paavo.

4. marraskuuta 2004 16:14:20