Vanhan vieraskirjan viestit

19 years 1 month ago #333 by IlkkaR
Nimi :  Lilja Rytkönen, Helsinki

Viesti :  Antero Rytköselle, Kuopio, kaunis kiitos sukumme tiedoista. Lähetän lisätietoja edesmenneistä sukulaisistamme, kunhan saan niitä Ev.lut. seurakuntien keskusrekisteristä täältä Hgistä (toimitusaika kuulema n. puoli vuotta!). Kauniskiitos ja hyvää kevättä!

28. huhtikuuta 2003 20:19:29
The topic has been locked.
19 years 1 month ago #334 by IlkkaR
Nimi :  antti liikkanen, rovaniemi
Kotisivu :  personal.fimnet.fi/private/antti.liikkanen
Löytyi :  Hakumoottori

Viesti :  Olen rakennellut hämeenlinnalaisen I.E. Rytkösen tarinaa ja siinä yhdeydessä osunut myös sukuseuran sivuille. IE:n kuva löytyy muuten kotisivuiltani, jos ei muuten ole sattunut silmiin.
Viro, Viena, II maailmansota...K.M. Wallenius jää miltei varjoon.
Hyvää kevättä, hyvät sivut.

2. toukokuuta 2003 20:56:1
19 years 1 month ago #335 by IlkkaR
Nimi :  Senni-Helena Rytkönen, Turku
Löytyi :  Kunhan surffailin

Viesti :  Olin todella iloisesti yllättynyt kun jonkun mutkan kautta törmäsin näille sivuille! Olen itse myös Iisalmen Rytkösiä, Mikko Rytkönen (Ate Rytkösen veli) oli isoisäni. Lapsuuteni vietin Iisalmessa ja Sukevalla. Joskus lapsena kävin jossain sukutapaamisessakin Runnissa. On hienoa, että suku pitää näin "yhtä". Olen ylpeä suvustani ja savolaisuudestani ja täällä eteläsuomessa onkin aina saanut taistella hyväksynnästä. Palaan varmasti sivuille vielä useaan otteeseen! :)
-Senni

7. toukokuuta 2003 16:38:57
19 years 1 month ago #336 by IlkkaR
Nimi :  Juha Rönkkö, Iisalmi
Kotisivu :  Rönkköjen sukuseura

Viesti :  Etsin tietoja seuraavan henkilöiden jälkeläisistä, jos tiedät että joku heistä on esi-isäsi niin ota yhteyttä.
I. Ville Rytkönen (isä Vilhelmi Rytkönen, äiti Liisa Ruotsalainen). Syntynyt 11.2.1844 Iisalmessa Lappetelän kylässä.
Kastettu 14.3.1844.
Kuollut 8.2.1920 Iisalmessa Ulmalan kylässä.
Mökkiläinen 1876 - 1920 Iisalmessa Ulmalan kylässä ?kersundin talossa R:no 20. eli Peltosalmella.
­ Puoliso, vihitty 3.11.1869 Reeta Flygare (isä Henrik Flygare, äiti Reeta Rönkkö). Syntynyt 15.12.1844 Iisalmessa Kaarakkalan kylässä.
Kuollut 28.9.1921 Iisalmessa Ulmalan kylässä.

12. toukokuuta 2003 22:05:47
19 years 1 month ago #337 by IlkkaR
Nimi :  Antero Rytkönen, Kuopio

Viesti :  Rönkkö.
Kyllä Ville Rytköselle sukua löytty. Yksityiskohtia kirjoitan keskusteluforumin puolelle, ja mikälli haluat tarkempia tietoja, palataan niihin myöhemmin.

14. toukokuuta 2003 18:44:29
19 years 1 month ago #338 by IlkkaR
Nimi :  Seppo Rytkönen, Espoo

Viesti :  Isoisäni oli muistaakseni Heikki Rytkönen ja hän oli ammatiltaan räätäli ja asuinpaikka oli Nummi
(nyk. Nummi-Pusula) hän kuoli joskus 1960 luvulla. Olisi ihan kiva saada selville mihin sukuhaaraan tässä itsekin kuuluu.

17. toukokuuta 2003 11:11:39