Sukutapaaminen Järvenpäässä 13.3.2004

21 years 6 months ago #158 by IlkkaR
Rytkösten sukuseuran järjestämä sukutapaaminen on Järvenpäässä Honkarakenteen tiloissa lauantaina 13.3.2004 alkaen klo 12. Ohjelmassa on tietoja sukuseurasta, sen julkaisuista ja työn alla olevasta sukututkimuksesta. Samalla voit tavata suvun jäseniä.
Tervetuloa! :D

Sukuseuran hallitus

Please Log in or Create an account to join the conversation.

21 years 6 months ago #159 by Tarja
Hei :D
Haluaisin vain tarkistaa onko tämä
paikka uuden ja vanhan Lahden tien välissä oleva Honkarakenteen esittelyalue? Toivon pääseväni tapaamaan teitä.

t: Tarja

21 years 6 months ago #160 by anttu
Hei Tarja!
Vastaus on kyllä. Ajo-ohje Hongalle: Etelästä tulevat ajavat moottoritietä oikealle jäävän Honkan ohi ja kääntyvät Järvenpään eteläisestä liittymästä oikealle ja palaavat vanhaa Lahdentietä kohteeseen. Pohjoisesta tulevat eivät käänny vielä ensimmäisestä Järvenpään liittymästä, vaan ajavat eteläiseen liittymään ja siitä vasemmalle vanhalle Lahdentielle ja taas oikealle eli etelään. Anttu.

21 years 6 months ago #161 by Tarja
Hei Anttu

ja kiitos vastauksesta, halusin vain varmistaa olinko oikeassa kohtaa "kartalla". ;)

t:Tarja

21 years 6 months ago #167 by IlkkaR

21 years 5 months ago #171 by rytkonen
Olin tulossa sukukokoukseen, mutta vatsatauti yllätti tietenkin. Olisi ollut mukava nähdä Rytkösiä pitkästä aikaa. Asun itse Nummelassa, mutta isäni Väinö Rytkönen 13.6.1928 on syntynyt Kiuruvedellä. Isani muutti Orimattilaan1960 Orimattilaan. Oli Naimisissa Elvi os. Tuovinen(Rautavaaralta) Isäni Kuoli 3.10.1980.Hänen vanhempänsa, Kaisa os.Pyykkö ja Jeremisas asuivat Kiuruvedellä Remeskylässä. Ja ovat haudattu sinne. Isovanhempani ovat kuolleet 1950-luvun lopulla???
Minulla on yksi sisar Kaija Oili Sinikka Rytkönen, s.3.4.1962. Itse olen syntynyt 20.2.1961 ja neljä lasta.
Minua kiinnoistaisi onko setäni Tauno Rytkönen enää elossa: Hän muutti Ruotsiin ehkä 1970-luvun alkupuolella- Hänellä on kaksi lasta;tyttö ja poika. Nimiä en enään muista. OLen nähnyt hänet viimeksi 1970-luvulla. Häneen haluaisin vilä tavata jos olisi mahdollista, koska hän oli minulle hyvin tärkeä.

Setäni Vilho Rytkönen asuu Rovaniemellä, jos on enää elossa.Hänen Poikansa on Kalevi Rytkönen. Tätini Kerttu Tuorilainen Kiuruvedelta saatta olla edesmennyt.
Merja Rytkönen, Nummela

PS:
Toinen juttu on vähän vaikea vielä käyttää näitä sivuja.