Eva Stina Rytkönen, s. 1844, Pielavesi

11 vuotta 1 viikko sitten #611 : SuviR
Hei,

Löytyykö keneltäkään tietoja Eva Stina Rytkösestä, s. 08.05.1844, Pielavesi?
Hänet vihittiin 20.6.1869 Petter Johan Tikkasen, s. 18.03.1843, Pielavesi, kanssa.

Eva Stinan vanhemmat olivat Johan Rytkönen ja Anna Caisa Pulkin (Pulkkinen).
Ovat ilmeisesti asuneet Pielavedellä, Taipaleen-kylässä. Talon nimi ehkä Linna (Taipale no 7).

Olen etsinyt tietoja HisKistä ja Familysearch.org:sta. Jos tulkitsin HisKin tietoja oikein, niin Eva Stinalla on ollut
ainakin kaksi siskoa Maria Henrika (s. 28.12.1846) ja Wilhelmina (s. 30.7.1849). Familysearchistä löytyi Eva Stinan
ja hänen siskojen kastetiedot. Vanhempien syntymäajat eivät ole tiedossa.

Kaikki tiedot Eva Stinan vanhemmista, sisaruksista, isovanhemmista jne ovat tervetulleita.

~Suvi~

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

11 vuotta 1 viikko sitten #612 : sirpa.raisanen
Eva Stina Rykönen löytyy Rytkösiä sukupolvesta toiseen kirjasta, samoin  paljon esi- ja jälkipolvia.
Hänen syntymäajakseen on merkitty 20.05.1844, kuollut 1.8.1906 Rautalampi, Petter Tikkasen syntymäaikana on kirjaan merkitty 8.3.1843 ja 18.03.1843. molempia löytyy kirkonkirjoista. Kuollut 11.7.1914 Rautalampi.
Evalla on merkitty yksi veli ja kolme siskoa, myös Wilhelmille. Marialle ja Wilhelminalle löytyy jälkipolvia. Helena on  kuollut nuorena.

11 vuotta 6 päivää sitten #614 : anttu
Hei!
Varsinaiseen kysymykseen sait jo vastauksen Sirpa Räisäsen kautta. Linnan Rytkösistä minulla on hieman lisätietoja, jotka eivät tulleet kirjaan kun pyrimme samantyyppiseen kerrontaan perhetauluissa. Olen saman ketjun Rytkösiä. Sukusivuilta löytyy tieto miten voit halutessasi tilata sukukirjan esm. Mikko Rytköseltä.
Terveisin Antero Rytkönen

11 vuotta 6 päivää sitten #615 : SuviR
Kiitos vastauksista Sirpalle ja Anterolle, sekä sähköpostiini tietoa lähettäneelle.

Taitaa seuraava askel tässä asiassa olla tuo sukukirjan hankinta ja sitten siitä lähdetään kaivautumaan syvemmälle yksityiskohtiin.
Otan, Antero sinuun yhteyttä jossain välissä noista Linnan Rytkösistä.

Kauniit kiitokset vielä kerran :).

Toteutus: Kunena foorumi