Kysymyksiä.

12 vuotta 1 kuukausi sitten #483 : Marianne Rytkönen
Olen tutkinut sukuani jo vähän aikaa, mutta tiedän vain lähisukuni tiedot sun muut. Suvustani on tehty yksi sukututkimus, mutta siinä kirjassa on syntymä ajat ja muut tiedot ihan väärin. Olisin halunnut kysyä, että onko mahdollista, että joku tänne Rytkösten sukusivulle kirjautunut olisi jotain sukua minullekkin? Jos tunnistatte minua jostain sukukirjoista yms. niin ilmoittakaa! :)

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

12 vuotta 1 kuukausi sitten #484 : sirpa.raisanen
Hei,
Vähän tarkempaa tietoa olisit saanut itsestäsi antaa.  :)
Oletko se Marianne jonka nimi on Rytkösen uudessa sukukirjassa. Jos kirjassa on virhe, ota ihmeessa tekijään yhteyttä ja kerro virheet, niin ne saadaan ainakin tulevaisuutta varten korjattua. Näin on kirjan tekijä toivonut.

12 vuotta 1 kuukausi sitten #485 : Marianne Rytkönen
Olen siis Marianne Elina Rytkönen. Olen syntynyt 21.11.1989 Tampereella. Vanhempani ovat Ari-Pekka Rytkönen (s. 24.04.1960 Tampereella) ja Helena Arjanmaa e. Rytkönen os. Hirvonen (s. 01.05.1964 Lahdessa). Isäni vanhemmat ovat Elvi Unelma Koivunen e. Rytkönen os. Tala (s. 28.03.1939 Karvialla) ja Martti Erkki Rytkönen (s. 06.06.1931 Keiteleellä) Mummuni vanhemmat ovat Lempi Maria Tala os. Ojala (s. 29.04.1907 ja k. 16.12.1989) ja Valto Herman Tala (s. 17.06.1903 ja k. 29.04.1982) Pappani vanhemmista en tiedä.

12 vuotta 1 kuukausi sitten #486 : Marianne Rytkönen
Tämän kirjan nimi on Pyhänoja-Kyttä- jne.! (Tietoja eräästä satakuntalais-hämäläisestä suvusta) Se on tehty isän äidin puoleisesta suvusta.

12 vuotta 1 kuukausi sitten #487 : sirpa.raisanen
Pappasi Martti Eerikki löytyy tästä  Rytkösiä sukupolvesta toiseen kirjasta, mutta teidän jälkipolvien tietoja kirjassa ei olekaan . Anttu olisi varmasti iloinen, jos tietosi hänen käyttöönsä annat.
Martin vanhemmat
Heikki Juho Rytkönen s.20.9.1886 Keitele, Leppäselkä Knuutila ja Liisa Ruotsalainen s. 18.3.1893 Varpaisjärvi.
Esipolvien tietoja löytyy kirjasta 1500 luvun alkuun.
Kirjaa voi hankkia itselle, näiltä sivuilta löytyy yhteystietoja ja myös kaukolainapyyntö kirjastoosi on mahdollinen.

Kiva kun noin nuori innostuu hakemaan ja tutkimaan juuriaan!

12 vuotta 1 kuukausi sitten #488 : Marianne Rytkönen
Soitin isälleni ja hän kertoi, että hänellä on tämä kirja itsellään! :D Hienoa! Kysyn jokaiselta sukulaiselta erikseen sopiiko heiltä, että heidän tietojansa käytetään kirjassa. :)

Toteutus: Kunena foorumi