Jeremias Rytkönen

12 vuotta 4 kuukautta sitten #414 : IlkkaR
Nimi :  merja rytkonen, vihti

Viesti :  Asun Vihdissä, jonne olen muuttanut Orimattilasta Espoon kautta. Isäni, Väinö Jeremias oli syntynyt -v.28 Kiuruvedellä . Hänen vanhemmat olivat kIURUvedellÄ asuneita. Kaisa ja Jeremias Rytkönen

10. maaliskuuta 2004 22:10:32

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

12 vuotta 4 kuukautta sitten #415 : IlkkaR
Nimi :  Antero Rytkönen

Viesti :  Hei Merja!
Jeremias Rytkösen vanhemmat ovat räätäli Lauri (Lars) R. ja Liisa Komu ja Laurin vanhemmat Paavo R. ja Ingeborg Ruuska ja tietoja löytty aina 1500-luvulle.Toisaalta tiedoista puuttuu Jeremiaan vaimo ja lapset. Jos tietojen vaihto sopii, niin ota yhteyttä. Yhteyskanavat löytyy toisaalta tältä kotisivulta. Terveisin.

12. maaliskuuta 2004 12:22:1

12 vuotta 4 kuukautta sitten #416 : IlkkaR
Nimi :  merja rytkonen, Vihti/nummela

Viesti :  Hei Antero!
En päässyt sukukokoukseen, kun olin sairaana

Mulla on ollut vaikeuksia näiden sivujen kanssa ;kirjaudu/rekisteroidy. Jonnekkin olen kirjoittanut.

Isäni Väinö Jeremias Rytkönen s.13.6.1928,k.3.10-1980, vaimo Elvi os.Tuovinen(Rautavaaralta).Väinön vanhemmat; Kaisa os.Pyykkö ja Jeremias Rytkonen, Kiuruveden,Remeskylä.Kuolleet 1950-luvun lopulla.Haudattu Kiuruvedelle.
Väinön lapset: Merja Anneli Rytkönen,20.2.61 ja Kaija Rytkönen 3.4.1962. Merjalla nelja lasta ja Kaijalla yksi lapsi. Perään kuuluttaisin setääni Tauno Rytköstä, muutti Ruotsiin 1970-luvun alku puolella. minulle hyvin tärkeä ihminen.
Tätini kerttu Tuorilainen, Kiuruvedellä, ehkä tällä hetkellä edesmennyt. Vilho Rytkönen Rovaniemellä, yksi poika,Kalevi. Hilja Rytkönen(Akkanen) Kuollut.Veera Rytkönen Paulamäki ,Kuolluttapaturmaisesti 1970-luvulla. Aune Niemi,Lahdessa, Kuollut

Merja Rytkönen

17. maaliskuuta 2004 22:35:31

Toteutus: Kunena foorumi