Rytkönen Anna Maria s.24.8.1828

22 years 3 months ago #103 by sirpa.raisanen
Hei Juha,

Ensin korjaan Eventiuksen syntymäajan, 6.3.1830,
hän kuoli 6.4.1858.

Uutta tietoa minulle oli Anna Marian toinen avioliitto.
Siitä kiitos!
Tiedätkö Anna Marian kuolinajan?

terveisin Sirpa

Please Log in or Create an account to join the conversation.

22 years 3 months ago #104 by juha.karjalainen
Moi Sirpa,

en tiedä Anna Marian kuolinaikaa. Sen tiedän, että Martikaisen pojat (Lars (Lassi), Robert ja Anton B.) ovat muuttaneet Vieremälle, Nissilän kylään. Muuttoajankohdasta ei ole tietoa. Anton B. avioitui 2.5.1894 Henriikka Kovalaisen (s. 13.11.1872) kanssa. Anton kuoli 29.5.1958 ja Henriikka 11.1.1958.

Olen ihan noviisi näissä sukututkimusasioissa, tiedä häntä vaikka innostuisin harrastamaan!

22 years 3 months ago - 22 years 3 months ago #106 by juha.karjalainen
Sormet vaan hapuilevat... Henriikka on os. Komulainen, ei Kovalainen. Ja Anton Brynolfin jälkeläiset minulla on tiedossa nykypäivään asti.

22 years 3 months ago #108 by juha.karjalainen
Moi taas,

viimeinen tieto minkä löysin HisKin avulla Anna Mariasta ja Robertista oli vielä yhden Robertin syntymä. Tieto löytyi Kiuruveden kohdalta, mutta lapsen syntymäkyläksi oli merkitty Iisalmi Haapajärvi (talo n:o 30). Isänä oli torppari Robert Martikainen, äitinä Anna Maria Rytkönen (ikää ei ole merkitty). Tämä Robert syntyi HisKin mukaan 30.12.1873, kastettu 11.1.1874.

Jos löydätte tiedon Anna Marian kuolinajasta ja -paikasta, niin ilmoitelkaa minullekin. Robert M:stä ei tunnu löytyvän mitään. Jos satutte törmäämään häneen liittyviin tietoihin Anna Marian yhteydessä, niin otan otan kaikki tiedon jyväset kiitollisena vastaan!

T. JuhaK